11 Dec

Idag hade jag min sista praktik dag på Råda Skola denna terminen, lite trist... Fick Kram av alla i klassen och värmande ord :) Tillslut så lät de mig gå, fast kan lova att ja fick dra mig ur deras grepp :) Underbara!! ska redan tillbaka nästa vecka å se deras Julshow hehe!

Sedan bar det av till Rebecca och Maria för att plugga med uppgift 4, gick la sådär.. Men men kommit nån vart iaf :P
Väl hemma blev det mat och en sovstund sen skrev jag klart Upppgift 2! En fråga, varför ska man hela tiden dra ut på läxor och sånt när man väl sätter sig ner och gör dem på en gång går de hur bra och fort som helst? Måste få lite glöd å börja direkt så att man slipper ha panik över det...

Nu blir det en lugn stund med familjen me glögg å tv- tittande!


Bara 13 dagar kvar till julafton :P




♥ Saknar dig så otroligt mycket Älskling ♥
        Längtar, längtar tills på torsdag :)!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

hej gumman. gott nytt år, igen! blir det lite bättre update på bloggandet nu efter nyår? :) kram

2008-01-01 @ 18:13:54
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: Sofia

Hoppas det går bra på jobbet ikväll :) Så får vi svettas i morgonkväll istället, det finns ett medelpass kl 19 tror jag. kramen

2008-01-08 @ 12:54:30
URL: http://tusenminuter.blogg.se
Postat av: sofia

självklart gumman :)

2008-01-13 @ 22:44:18
URL: http://tusenminuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0